neděle 22. prosince 2013

Jak jsem poprvé pana Soba na nehtech tvořila.. :)


Dobré ráno,

sobík mě už chvíli lákal, ale moc jsem se na něj necítila. Jenomže pak s ním přišla Arvonka, po ní se přidala i Suzi a to už jsem to nemohla vydržet a v jednu hodinu v noci se do dílka pustila taky. :D Zapomněla bych na Adrianu, jejíž sobík se mi strašně líbil. :) Moc mi pomohlo video právě od Suzi, kde bylo vše pěkně krok za krokem vidět co a jak a tak je tedy na světě konečně i můj sob. :))




Je to můj úplně první pokus o nějakou kresbičku na nehty a tak je vám určitě jasný, že jsem byla nervózní od začátku do konce. Celý tělíčko, nebo vlastně hlavička sobíka, se skládá ze tří tahů. Jeden užší půlkulatý a dva směrem "ven" z nehtu, čímž vytvoříte tlamičku. Tohle bylo pro mě celkem obtížný ( jo, hned na začátku :D ), protože mi připadá, že mám nějaký vadný pidi nehty, na který se toho moc nevejde. Do toho jsem si musela dát pozor, aby mi zbyl ještě dostatečný prostor pro parůžky a já ho tak neochudila o jeho chloubu. :P :) 


Pak přišla další část a to orámování hlavičky a tlamičky. Orámování jsem provedla s tenkým štětečkem ze zdobičky a pomocí hrotu pomeranč. dřívka parůžky. Zdobící kuličkou jsem vytvořila s bílým lakem očka a černým lakem panenky. Kdybyste mě viděly, jak se odhodlávám udělat ty dva bílý puntíky ( oči vytřeštěný hrůzou s hlasem v hlavě " Tak a teď to ZKAZÍŠ ! " ), jistě by jste se potrhaly smíchy. :D No a na závěr jsem s červeným lakem udělala sobíkovi čumáček, který jsem ještě následně přetřela třpytivým červeným zdobícím lakem. Už jsem ho neobtahovala černým lakem, protože to už jsem si byla jistá, že bych pokazila a na to už jsem nervy neměla. :)) Ale nijak výrazně mi to nevadí, že to není.


Ostatní nehty už se nesly v pohodovějším duchu. Ukazovák jsem nalakovala Eleganzou od GS, prsteníček béžovo-zlatým Essence a malíček hnědým Essence. Na tyhle dva nehty jsem opět pomocí zdobící kuličky vytvořila puntíky, který by mohly být ještě lépe provedený, ale vesměs jsem spokojená. Akorát mi pozlobil top coat od NYC, který mi soba trochu mázl a na puntících místy vytvořil bublinky. :/ Už je ale na konci, zbývá ho trochu a už je naředěný, tak ono to nejspíš bude díky tomu. 


Nedávno mamka objevila v Kauflandu tuhle překrásnou lucerničku a já jsem si ji opravdu moc zamilovala. Jaký krásný stíny vrhá, když si v ní večer zapálíte svíčku. ♥ Takže pan Sobík se spřátelil s panem Jelenem. :) 



Chudáček můj mázlej :(



Na celý nail art jsem potřebovala osm laků.

GS č. 156 mi posloužil jako základ pod sobíka.
GS Stars 17 Eleganza nalakovaný na ukazováku.
GS č. 148 : očka.
GS č. 109 : čumáček
Essence Colour&Go - 144 Black is back : očka, parůžky, orámování.
Essence A New League - 03 Oh de prep : hlavička s tlamičkou, malíček a puntíky na prsteníku.
Essence the Twilight saga Breaking Dawn part 2 - 03 A piece of forever : prsteník a puntíky na malíčku.
Ingrid Cosmetics Professional Art Nail č. 112 - čumáček.

A poslední fotka, se kterou se s vámi dnes chci rozloučit...

..... pan Odin v roli pana Sobíka. :) ♥ 

...P.S. už vám taky z těch vánoc šplouchá na maják tak, jako i mně ? :D
...P.P.S. parůžky se panu O. samozřejmě nelíbily, proto jsme ho párkrát rychle cvakly a sundaly mu je..a pak si ho udobřovaly s piškůtkami. :) 

Hezkou čtvrtou adventní neděli vám přeju. :)




26 komentářů:

  1. Pán sobík je veľmi podarený! :) A to s tými očami poznám, tiež, keď idem dorábať už len nejaké detaily na nechty, tak sa pred tým radšej ešte párkrát predýcham a maximálne sa sústredím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, přesně tak. :)) To bylo soustředění jako ještě nikdy předtím. :D A moc moc děkuju za pochvalu ! :)

      Vymazat
  2. Krásné to je :)) Navíc se mi strašně líbí kombinace laků, které jsi použila, hlavně 156tka a Eleganza od GS tomu dodávají takový krásný šmrnc, aniž by se to bilo se sobíkem, který je fakt podařený! A to že je trošičku mázlý, to se ztratí :)) A foto na konci je strašně roztomilé, moc vám to sluší a ty parůžky jsou boží, i když chudák pan O. je z nich úplně vykulený :D *-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S kombinací barev jsem taky spokojená, hlavně jsem nad tím tentokrát ani moc nepřemýšlela, takže jsem ráda, že to tak vyšlo. :) No a jsem moc ráda, že se ti to líbí, mám z toho radost. :) Pan Odin se tváří jak největší chudáček na světě, že. :D On je dobrej herec. :)) A děkujeme. :))

      Vymazat
  3. mně se pan sobík taky moc líbí :) jen já bych si na něj opravdu netroufla:) jestli ti máš pidi nehty, tak v tom případě já nemám skoro žádné :D veškeré malůvky na mých nehtech by musely být tak miniaturní, že by ani nebylo poznat, o co jde :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Luci. :) No potřebovala bych širší nehty asi. :D Moje jsou poněkud uzounké..:)) Ále, taky by se ti na nehty vešel. :)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Moc děkuju. :) Vidíš a tebe jsem taky chtěla jmenovat, protože ten tvůj byl úplně super. :))

      Vymazat
    2. Mám velkou radost, že měl u Tebe takový úspěch :-). A děkuju za zmínění ve článku ;-).

      Vymazat
    3. Nemáš vůbec za co, taky si zasloužil v něm být. :)

      Vymazat
  5. Nádhera nádhera Romčo, já bych toho sobíka nezvládla :D já se dneska prala se svým výtvorem. Přeji ještě jednou krásné svátky :) já musím ještě zítra do práce achjoo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vsadim se, že zvládla Hani. :) Moc děkuju, jsem ráda. Já jdu taky ještě zítra do práce a navíc jsem se dneska vzbudila nějaká nachcípaná..:( Taky přeju krásný svátky a ať nám to zítra utíká :)

      Vymazat
    2. Mě dneska začalo pobolívat v krku :( tak ať se nám bacly vyhýbajívelkm obloukem. Já se zítra dostanu domu až před 18:00 tak snad to uteče a i tobě :)

      Vymazat
    3. To je hrůza, ještě budeme přes svátky popíjet čajíčky, zabalený v posteli až po krk. :D Musíme se v práci vyléčit, taky končim podobně jak ty, tak snad bude poklidný den..

      Vymazat
  6. zlatučké, milučké a tá chutná rozlúčka :-D ako som ti napísala už včera na FB, som veľmi potešená. a ak dovolíš, vložím sobíka do albumu k ostatným "re-create" :-)
    čo sa týka bodiek, hmm... pekelné sústredenie, hlavne nech sa mi nepotiahne taký ten vlas, ktorý mi capne na nechty a padne medzi bodky... keď sa mi trasie ruka, trvá to nejakú chvíľu, kým bodku "položím". občas to je vidno aj vo videách, tak sa sústredím, až sa mi trasie. potom bodku rýchlu capnem, lenže je zase malá a musím bodkovač priložiť ešte raz a potom spravím napr. oči veľké :-D ako práve v tomto vianočnom, keď som tak pokazila snehuliakovi gombíky aj oči. ale čert to zober. ako bonus na záver, výtvor aspoň niekde musím rozmazať :-/ aj napriek tomu, že naberiem viac laku a štetec príliš netlačím, aspoň jedna taká vada musí byť

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuju moc Suzi. ♥ :) Určitě ho do alba přidej, budu poctěna. :)
      Hihi, jak jsem četla tu část s vlasem z laku, tak jsem hnedka horečně přikyvovala, to se mi skoro stalo u jednoho očka, protože jsem měla už ten černý lak docela hustý a nějak jsem byla líná si ho předem trochu naředit... :D Mně se rozmazal akorát ten sobík, to nejdůležitější samozřejmě.. a podezřívám z toho ten naředěnej top coat a černej lak. Naštěstí to je vidět fakt jen při pohledu zblízka.

      Vymazat
    2. tak si vyber, ktorú fotku chceš, aby som pridala a pošli mi ju pls na mail :-)

      Vymazat
  7. Nehty jsou moc povedené, líbí se mi výběr barev, ten je vážně podařený stejně jako pan Sobík :))) Lucenričku v Praze mají za 300 Kč šupáci, tak jsme jí tam nechala.... Hezké Vánoce tobě i panu Odinovi <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikol, děkujeme a taky ti přejeme krásné a spokojené svátky. :) ♥
      To je sakra o dost víc, než ta naše. ??! :/ Škoda no..

      Vymazat
    2. Pražský ceny... a hřbitovní jsem vážně nechtěla! :D

      Vymazat
    3. No to by bylo docela morbidní. :D Tak to musela být nějaká jiná, to je fakt obrovskej rozdíl.

      Vymazat
  8. Moc pěkný Sobík :) Taky ho musím někdy vyzkoušet..ale letos už to asi nestihnu..:D Přeju krásné Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak třeba novoroční sobík ? :)) Jsem moc ráda, že se ti líbí a děkuju, taky přeju krásné Vánoce Mončo. :)

      Vymazat
  9. Krásné, krásné, krásné :) Fakt moc vydařené nehty. Sobík se ti moc povedl a ta kombinace barev taky :) Připadám si jak páté kolo u vozu mezi váma šikulama :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stačí se odhodlat, vybavit se notnou dávkou trpělivosti a času a je to. :D I když já se odhodlávala pěkně dlouho.. :)) Jinak děkuju za pochvalu. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...