středa 27. listopadu 2013

Inspirováno u Chalkboard Nails :)


Ahojky všem :)

Celý včerejšek jsem měla jasnou vizi co s nehty. Večer přijdu domů z práce a zdánlivě jediný problém je vybrat tu pravou barevnou kombinaci. Takže barvy vybrány, fialová, tmavší růžová, svítivě růžová a černá. O.K. Sednu si ke stolu, začnu zkušebně s palcem a....sakra, proč to vypadá jinak, než má ? Nevadí ( pronese s nervózním úsměvem ), zkusím teda zkušebně pravačku... ne, pořád to není ono ! Takže abych nezdržovala, z nápadu nebylo ( opět ) nic a já si vzpomněla na Chalkboard Nails a její nedávný nail art, co mě tak uchvátil. Barvy nechám tak jak jsou a jde se na to. Za pět minut je hotovo a ač trochu vyčerpaná po předchozích nezdarech, s dobrým pocitem, že nakonec aspoň něco se zdařilo, se jde fotit. 



A jak si tyhle nehtíky vytvoříte ? Jednoduše. :) Všechny nehty jsem nalakovala bílým lakem od GS a nechala uschnout. Tak a teď ty jakoby rozmazaný pruhy. Celkem jsem na ně použila čtyři laky. Normálně si je vytvoříte se štětečkem z laku, který se chystáte použít, ale musíte ho co nejvíc otřít o hrdlo lahvičky, aby vám na nehtech vynechával, až budete dělat tahy. Vždy jsem udělala tak ty tři pruhy, na krajích nehtů a ve středu, úplně nedbale jen čmár čmár a je to. :) a postupně jsem přidávala zbylé barvy. 

A co jsem použila za laky ?

Astor Fashion Studio - 202 New Bohemian ( link )
Dermacol z řady One Coat, ale bohužel ten název/číslo nejde přečíst
Gosh - 543 Pink Rose
Essence Colour & Go - 85 Galactic black ( link )

Ty barvy tam stejně hodně splývají a navíc je to focený bleskem, takže výpis laků v tomhle případě až tak podstatný nebyl, ale tak kdyby to někoho zajímalo.. :)


Jinak originál nebo původní provedení tohohle nápadu si můžete prohlédnout u Chalkboard Nails zde, kde je i video s postupem. :)

Přeju vám hezkou středu. :)

14 komentářů:

  1. Super! Tvá kombinace barev se mi mooooc líbí :) Jsem odhodlaná se do toho dneska pustit :D Doufám, že mi to vyjde a nezůstane to zas jen na mém todo seznamu, jako dalších xy nailartů :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :)) Jen se do toho pěkně pusť, nezabere to moc času, což je super. :)

      Vymazat
  2. Přesně tak, je to super :))) A taky to chci zkusit, ale zrovna včera večer jsem si nalakovala nehty :D
    A u Chalkboards Nails to vypadá jak kdyby použila černý praskací lak, přičemž jeho použití by taky mohla být zajímavé :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Než jsem se podívala na to video, tak jsem si taky myslela, že to bude nejspíš praskací lak. :) Jako hemží se mi v hlavě nápady, naťupkat něco na nehty a přejet to vrstvou praskacího laku.. :) Něco takovýho jsem viděla u Soni myslím a vypadalo to pěkně. A děkuju taky. :)

      Vymazat
  3. tvoje prevedenie sa mi páči viac, lebo je jemnejšie. som si tak pri rom postupe predstavila seba, ako idem robiť záverečný prúžok a zle obtriem štetec, asi by ma porazilo :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuju moc. :) No přesně, to by byla asi infarktová situace :D Ale měla jsem u sebe alobal a vždy jsem po něm přejela, jestli už je to o.k. :))

      Vymazat
  4. Krásné, takovou nedbalou eleganci mám moc ráda! Zvláště u chlapů :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba by to na nějakym metalovym zpěvákovi vypadalo dobře..v kombinaci s šedou, bílou a černou..:D néé, nevypadalo by to dobře. :)) Jinak děkuju. :)

      Vymazat
    2. Néé, nemyslela jsem u chlapů nedbalou eleganci na nehtech :-D. V oblečení! Když si vezme plátěný kalhoty nebo džíny a triko a na to sako (a barevně mu to ladí), nebo takové podobné kombinace - trochu slušné, trochu normální civil...většinou jdu bez problémů do kolen ;-). A tady je to podobné - krásné sladěné laky jen tak "načmárané" a vypadá to dokonale!!!

      Vymazat
    3. Jooo ahaaa :D Nějak jsem si to špatně spojila. :)) Už jsem přepracovaná no. :D

      Vymazat
  5. To je krásný to taky musím vyzkoušet :) vlastně těch věcí co jsem chtěla zkusit je už tolik, že nevím, kdy se k tomu dostnu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, to mi povídej.. :D U mě je kámen úrazu to, že si většinou zapomenu zapsat, co jsem chtěla zkusit, možná bych to pak i dala..:)) A moc děkuju. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...