čtvrtek 7. listopadu 2013

Essence Nail Colour 3 !!


Ahoj. :)

Tyhle laky mi leží v šuplíku už pořádně dlouho. Kupovala jsem je ještě v době, kdy byl blog "na houbách" a přiznám se, že jsem váhala, jestli je nafotit nebo ne. No, v prodeji stále jsou a pak mě taky tak trochu nalákala Suzi, abych je nafotila. :) Takže jsem tady se čtyřmi odstíny a jdeme na to.




02 Shopping trip in soho / Party all night long



Středně tmavá růžová, která na fotkách vyšla trochu světlejší, než ve skutečnosti je. Lakuje se fajn, kryla by i v jedné silnější vrstvě na krátkých nehtech, jinak klasicky dvě vrstvy. V lahvičce má takový lehký třpyt/perleť, který se ale na nehtech už neobjevuje. Druhá část laku, nazvaná Party all night long, je růžovo-vínová tekutina s maličkými střípky. Nanášela jsem na lak v jedné vrstvě.



03 Kiss on top of the rock / Dancing in the streets


Tahle červená je úplně boží, strašně se mi líbí a ač na ní není nic jedinečnýho, je to můj oblíbenec. Krytí opět ve dvou vrstvách, bez jakýchkoli potíží při lakování. Druhá efektová část laku je oranžová tekutina s maličkými třpytkami, která z celýho laku udělá příjemnou šťavnatou záležitost. :)



04 A walk in the park / Stop for an ice cream



Tak a zase případ, kdy foťák zachytí barvu trochu jinak. Zelená je ve skutečnosti ještě o trošíčku tmavší, ale co už.. Krytí opět ve dvou vrstvách, akorát konzistence je vodovější a v první vrstvě dělá holá místa. Efektovou část nazvanou Stop for an ice cream, jste tady nedávno viděly v kombinaci s Yves Rocher Vert Canard. Tahle efekťák je vážně povedený. Je to perleťová tekutina zbarvená do světloučké zelené s menšími střípky a třpytkami a z laku udělá hotový šperk. :)



05 Boys are back in town / It's just a little crush



Ach ach, tenhle zbožňuju. Taková tmavá, "špinavá" fialová. :D Má takovou trochu vodovější konzistenci, takže v první vrstvě trochu prosvítá, ale s druhou je to O.K. Krytí teda ve dvou vrstvách. Efektová část opět perletová s jemnými růžovo-fialovými třpytkami. Nevím proč, ale název Boys are back in town se mi děsně líbí. :)





V nabídce je ještě modrý a takový hodně tmavý, až černý, ale ty mě tehdy moc nezaujaly, takže zůstalo u těchto čtyř.
Cena je tuším 54.90,-

Doufám, že se příspěvek líbil a přeju příjemný a pohodový den. :)

21 komentářů:

  1. Nechci být šťoura, ale tyhle laky se (tuším tenhle rok) rušily. Kupovala jsem ten zelený (který s emi nakonec vůbec nelíbí :D) ve výprodeji, u nás už nejsou :/ Hlavně mi na to lakování vadí fakt, že místo víčka mám nahoře těžkou lahvičkou druhého laku, tekže se s tím špatně manipuluje :/
    Nakonec se mi líbí nejvíc asi ten červený .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Což to máš asi pravdu, ale myslim, že u nás jsem je ještě viděla..teda doufám. :)) Jinak jo, taky mi to při lakování vadí, ale už jsem si na to trochu zvykla. U toho červenýho jsem si na tebe vzpomněla, že by k tý rtěnce a červenýmu svetru vypadal dobře. :))

      Vymazat
  2. dobre si spravila, krásná podívaná :-) min. pri zelenom a fialovom ľutujem, že som si ich nakoniec vtedy nekúpila spolu s tými dvomi, čo mám a čo teba nezaujali :o). pôjdem si tam kúpiť magnetický, tak snáď ich ešte na pulte v košíku nájdem (pre nedávnom som ich tam ešte zazrela spolu so starými fľaštičkami)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mně se u tebe pak líbily, takže jsem taky zalitovala. :)) Hlavně ten modrý..škoda. Jinak děkuju, jsem ráda, že jsem je nakonec nafotila. :)

      Vymazat
    2. no... tak sú oba doma :-D červený už nemali, ale zvládam to psychicky :-D

      Vymazat
    3. :D No doufám, že se ti ten zelený bude líbit, protože je fakt o trochu tmavší. Ovšem ta jeho efektová část..mmm, ta je dokonalá! :)

      Vymazat
    4. aaa tak keď nebude, tá efektová časť to určite zachráni, lebo dokopy je super :-)

      Vymazat
    5. No jsem zvědavá, co na něj řekneš a už se těšim na příspěvek ! :) Jen to focení teď.. už vážně přemýšlím o výrobě toho lightboxu, co o něm Arvonka začla.

      Vymazat
    6. tak ja fotím vonku :-) aj v zime :o) pod lampou len v prípade núdze :-) u Gedzitky som napísala, ako to robím ja, ja žiadnu krabicu nemám :-D, idem to dať asi na FB, som si to odfotila

      Vymazat
    7. Taky fotim venku a už se psychicky připravuju na zmrzlý ruce v zimě. :D ALE.. mám asi nekvalitní foťák, protože jak je venku zataženo, tak mi fotky vychází nečistý a s šumem..což o to, nail art si klidně cvaknu doma u bílý skříně bleskem, ale u laků nechci, protože to je hned jiná barva. :/

      Vymazat
    8. ja si nesmiem zabúdať dávať ponožky na nohy, lebo to tiež nie je sranda :-D ak tam máš programované nastavenie, niekde sa ti tam bude dať prestaviť aj ISO (to je to, čo robí šum), daj ho na najnižšie číslo, ja ho tak nastavujem väčšinou, keď fotím už neskôr, ako by som mala :-)

      Vymazat
  3. Krásné! Ty efektové nadlaky mám moc ráda a když to dají ještě takhle dohromady...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Povedený, že jo, taky se mi to líbí. :) Jsem zvědavá na tu vánoční kolekci, snad nepodlehnu..:))

      Vymazat
  4. Já je taky neviděla :) na fotkách mě nejvíce zaujal ten fialový a zelený :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten fialový je super, ten mám ráda. :) Tak nakonec chodím po drogeriích a představuju si, že vidím něco, co tam není. :) Až budu příště u Rossmanna, tak to tam musim pořádně očíhnout!

      Vymazat
  5. Jojo vyprodeje u Rossmanna jsou zlaty dul - dnes jsem objevila Gosh za pouhopouhych 19,90 CZK!!! Zboznuju takove nakupy :-) Maceska (ulovek je 620 Tropicana a 60 Lambada)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ta Lambada je krásná. To u nás u R. není ani Gosh, ani Catrice..jen ten obvyklý sortiment..takže závist. :))

      Vymazat
  6. krásné barvičky!:) nejvíc se mi líbí ta šedo-fialová!♥ ještě jsem takhle "dvojitý" lak nezkoušela ale vypadá to suprově!:)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsem ráda, že se líbí. :) Když bys už nenarazila na tyhle laky, tak si počkej na Vánoční kolekci, kde tyhle dvojité laky budou taky. :)

      Vymazat
  7. I když essence nijak moc nemusím, líbí se mi moc ty hrátky a odstíny a musím říct, že jak mě zatím nebavila zelená, tak ten tvůj odstín je první, který se mi líbí moc a který bych si klidně i koupila :-). Krásný!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen právě na těch fotkách vyšel trochu zelenější, než ve skutečnosti je. :/ Tady je jasnější, ale jinak je spíš o trochu víc tmavý a není to úplně taková "čistá" zelená, ale trochu brčálková.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...