středa 21. srpna 2013

Starší laky, co se už neprodávají část 1. - Essence

Ahoj všem,
už delší dobu jsem si říkala, co s laky, který se už neprodávají a kterých pár mám. Nechce se mi moc psát příspěvky, ve kterých vás zaujme nějaký lak a závěrem napíšu "sorry, ale už ho nikde neseženete". Na druhou stranu mi připadá škoda je neukázat a tak jsem si pro vás připravila tenhle příspěvek, ve kterém se podíváme na už nedostupné laky, než abych vám je ukazovala jednotlivě, právě s tou výše zmíněnou poznámkou. :)
Takže spíše jen taková inspirace. :) Ráda bych ke každému laku dala tip na nějaký jiný podobný, ale bohužel až takový přehled taky nemám. Samozřejmě když by mě něco napadlo, tak připíšu.

Takže dnes to bude o Essence a někdy příště možná o starých Mini Colorama od Maybelline, kterých taky pár mám. :)

75 Gleam in blue & 76 Hard to resist



75-ka je světlejší modrá s výraznějším stříbrným shimmerem nebo možná spíš perletí, která kryje krásně už v první vrstvě, ale pro dokonalejší finish jsou potřeba dvě vrstvy. Je to ten typ barvy, co pruhuje, ale mně to nijak nepřekáží a celkově se mi tahle mrazivá modrá líbí. Lakuje se naprosto skvěle a myslím si, že by bylo fajn, kdyby se vyráběl i dál, protože je vážně nádherný. Nebo aspoň jsem si nevšimla, že by byl podobný lak od Essence v nabídce.

Hned vedle něj vidíte 76-ku, velmi tmavou modrou s kouzelným a až jakoby metalicky modrým shimmerem, který je teda nejvíc viditelný v lahvičce, ale na fotkách už tolik nevyznívá. Oba laky mám poměrně stejně dlouho, cca 2 roky, ale už se lakoval o poznání hůře, dost se táhne a navíc už od začátku má divný štěteček.



83 Luxury secret



Tuhle těžko identifikovatelnou barvu jsem nikdy nemusela a nalakovaný jsem ho měla asi sotva jednou. Ani nevim, proč jsem si ho kupovala, ale teď se najednou něco zlomilo a mně se strašně tahle šedohnědá, šedozelená, já fakt netuším, zalíbila. :) V místnosti je to nezajímavá tmavá barva, ale na slunci vystoupí její přednosti a je prostě zajímavá a pěkná. Navíc až teď na fotkách koukám, že se na slunci objevují jakoby miniaturní třpytivé částečky..aaach. :) Mám dvě vrstvy bez nadlaku a je to zase ten typ laku, kdy jsou znatelné tahy štětečkem. Co říkáte na Luxury secret, vlastníte ?



85 Galactic black



Nádherná intenzivní černá s kousíčky stříbrných třpytek, prostě zamilovala jsem se na první nalakování. :D
Je výborně pigmentovaný, takže by klidně stačila jedna silnější vrstva, já jsem dala ale jako vždy dvě.
Opět je myslím škoda, že nemá žádnýho náhradníka a co jsem koukala, tak stylově podobný je šedá varianta se stříbrnými třpytkami s názvem 143 I'm the boss! Co jsem koukala na swatche, tak se mi zalíbil až o něm začínám přemýšlet.



79 Viva la green



Tohohle laku jsem se nalakovala docela hodně a po kápnutí pár kapek ředidla se dá krásně používat dál a to je prosím jeden z prvních kousků v počátcích mé závislosti, to znamená, že ho mám tak tři roky...asi tak. :)
Barvu bych definovala jako takovou středně tmavou krémovou mintovku, velmi krásnou. :)) Opět škoda, že se nevyrábí inovovaná varianta týhle barvičky. Určitě bych ale možná odkázala případné nadšence na novinky Astor Fashion Studio, kde jsem tuším podobný kousek zahlídla.




51 Mellow Yellow



No a tím posledním kouskem je žlutý Mellow Yellow jež byl v prodeji snad ve dvou variantách, ale se stejným číslem i názvem. Takže ani pořádně nevím, který mám, ale spíš to bude ten světlejší. Už byl pravda v chatrném stavu a naředila jsem ho až moc, takže na fotkách jsou čtyři vrstvy + nadlak a už fakt na to lakování nebude, spíš na nějaký to dozdobení, protože nemám to srdce ho vyhodit. Jinak hodně podobný je laku Astor 240 Yellow Buttercup, který jsem vám tu nedávno ukazovala - mrknout můžete zde.




Takže jste viděly pět odstínů, které už nejsou v prodeji a kdybych tak uspěchaně nevyhodila beznadějně zatuhlé dva efektové nadlaky, bylo by jich tu sedm, ale bohužel už se stalo ( nečekala jsem, že nakonec to ředidlo najdu v Tetě, když nikde jinde nic ).





Snad se vám příspěvek líbil, případně mi napište, jestli některý ze zmiňovaných laků máte anebo který se vás zaujal nejvíc. :)



Přeju hezký zbytek dne. :)

14 komentářů:

  1. aj ja mám takých, čo sa nepredávajú kopec, ale tak nedá mi to neukázať ich. keď niektoré tie laky sa dlho ani neohrejú a už idú z predaja. a z týchto starších Essence mám tuším ešte tri, ktoré je treba hodiť na blog, jeden je aj tu, viva la green. mne sa páčia tie prvé dva modré

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No myslela jsem si, že jich bude víc, ale některý jsem ještě stihla a když jsem koukala, že půjde jen o pět kousků, tak se jich zbavím všech v jednom příspěvku. :) Už mě to nebude strašit aspoň. :D Teď si právě dělám zálusk na ty starý Mini Colorama, takže brzy bude další podobný příspěvek. Ty modrý se mi taky moc líbí. :)

      Vymazat
  2. Fajn kousky, škoda, že už je nedělají. Mě se nejvíc zalíbil ten mint (ta moje mánie :D) a šedostříbrný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, asi nejvíc mě to mrzí u toho světle modrýho. :/ Tvoji mánii chápu. :))

      Vymazat
  3. Mellow Yellov máš tmavší, ta novější verze byla úplně světlounká ještě světlejší než rimmel Lemon Sorbet a se stříbrnobílým shimmerem :)
    Mě zaujala na tvých rukou ten stříbrnohnědý, přestože se mi v lahvičce nikdy nelíbil :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://4.bp.blogspot.com/-88COsqlC1Xg/TmNzXCtuPBI/AAAAAAAAA6A/-_mqpK-yEas/s1600/NZ+D-a.jpg
      tady je srovnání :)

      Vymazat
    2. Ahááá, tak teď už jsem zase o něco chytřejší. :) Dřív se mi vůbec nelíbil ( 83 ), ale po tomhle asi druhém nalakování musím uznat, že má svoje kouzlo, ale jen na slunci. :D

      Vymazat
  4. Ááááách, tohle je má srdcovka ♥ Na starých Essence lacích se rozjížděla má závislost :) Moc se mi líbí Luxury Secret a Viva la green, z nichž nemám bohužel ani jeden. Ale hned jsem se musela běžet podívat, jestli mám Galactic Black, vůbec jsem si nebyla jistá :D A je tam :D Našla jsem tam i Hard to restis a rovnou je přepočítala - rovných 43 kousků (většina staré lahvičky, pár inovovaných šmejdů) plus nějaké nadlaky a podlaky, skoro třetina mé sbírky a většinu z nich na blogu ještě nemám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom stejně, rozjezd lakovací mánie i u mě začínala nakupováním laků Essence. :D A téda, 43 je fakt dost :D Schválně si spočítám ty svoje........46 + top coat, z toho 12 jich je těch starých, 6 nových a zbytek jsou efekťáky a nějaký už snad nepoužitelný zvláštnosti. :) Ale myslela jsem si, že jich bude míň.

      Vymazat
    2. Větší blázen než já :D Ale já mám většinu z toho barvičky. Efektové mám snad jen 3, jestli si dobře vzpomínám :)

      Vymazat
    3. Aha, tak já "jen" 38 + jeden šílenej podlak :D Ale moc mi chybí Irreplaceable a Be optimistic! ty byl vážně bezkonkurenční

      Vymazat
    4. Ten Be optimistic jsem vůbec neznala, ale podle swatchů mi to ani moc nevadí. :) Ale Irreplaceable je nádherný, na ten jsem měla štěstí, když asi před půl rokem švagrová vyřazovala kvůli těhotenství laky. :)

      Vymazat
    5. Irreplaceable je taky můj favorit :) Ten mi v Essence nabídce chybí nejvíc :(

      Vymazat
    6. Ono se to nezdá, ale Be optimistic! je jediná bronzová, která sluší i mým rukám s estudeným a žlutým podtónem :D no já Irreplaceable sháněla jako divá a naštětstí jsem ho dostala od Sonidla :))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...