pátek 16. srpna 2013

Essence Colour & go 109 Off to Miami!


Vážně nevím čím to, ale poslední dobou se mi odstíny Essence strašně špatně fotí. Tak třeba u tohoto odstínu ve skutečnosti oranžová až tak moc nepřevládá. Spíš jde trochu víc do červené a celkově je naživo mnohem hezčí. Kdo ho má, tak ví, kdo nemá, bude si muset zase trochu představovat. :/

Občas na mě působil až skoro neonově a to hlavně v případě, kdy jsem k němu měla oblečený světle modrý svetřík, tam to opravdu vyznělo hodně křiklavě. S lakováním, jsem moc spokojená nebyla, zdá se mi hustší, špatně se mi odhadovalo správné množství a hodně děroval. Takže na nehtech vidíte tři vrstvy a top coat. Pár dní před nafocením jsem ho už nalakovaný měla a vydržel mi dva dny. Pak se začal v růžcích nehtu odlupovat. Lakováním a výdrží, bych ho zařadila k horším lakům za poslední dobu.

Tady na té fotce odpovídá skutečnosti nejvíce.


Na sluníčku a ve stínu. :)



Obsah lahvičky je 8 ml
Cena 39.90,-Kč

Přeju krásný víkend. :)

14 komentářů:

  1. Ač jsem se zařekla, ze si nekoupim zadny lak z téhle rady. Tak dnes jsem to porušila a koupila odstín 146 that's what i mint. Posledni dobou mam totiz nejakou mint azuro tyrkysovou zelenou mánii :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se ti vůbec nedivim, mě tyhle odstíny taky vždycky přitahujou pohled. :D

      Vymazat
  2. Laků od Essence mám spousty, ale tenhle ještě ne :)

    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zrovna u tohodle asi žádná škoda, vzhledem k tomu lakování. Ale je to škoda, protože barvu má nádhernou. :)

      Vymazat
  3. Ta barva je krásná, asi budu muset najít nějakou alternativu...nemáš už nějaký tip? www.mysmallhappinesses.blogspot.de

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napadá mě pouze od Maybelline Urban Coral, jenomže ten se už neprodává. :/ Byla to ta řada Mini Colorama a na tu už asi nikdo nikde nenarazí. Možná by podobný odstíny mohla mít v nabídce NYC, ale to tak hádám..

      Vymazat
  4. Ja som tohto krásavca kúpila minulý týždeň už po druhý raz. K výdrži ale nemám žiadne výhrady, vydržal týždeň bez škrabanca (potom si to už žiadalo zmenu:))a aj lakovanie bolo bez problémov, ale to často závisí na jednotlivom kuse.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem asi měla zrovna smůlu. Většinou s Essence nemívám problém. :)

      Vymazat
  5. Ta barvička je skutečně parádní a na tvých krásných nehtech vypadá fakt skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  6. och, červený ♥ mne sa zle fotil modrý zo včerajšieho príspevku :-/ dôverne to poznám a viem, ako to nahnevá :-( ja som si povedala, že z týchto fľaštičiek už nechcem ani jeden, lebo posledné 4, ktoré som kúpila, tak nadávam pri nich ako dláždič :-D vraždila by som za ten štetec, krytie a občas aj bublinkovanie, vrr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba tvar štětečku mi vyhovuje, i když poslední dobou nemívám problém ani s rovnými, ale to lakování bylo fakt za trest. Jinak z těchhle lahviček mám asi 6 laků a snad jenom tenhle se choval tak neposlušně, pokud si dobře pamatuju. :) Ale barva je extra krásná, tak aspoň něco.. :D

      Vymazat
  7. Mám podobný od Gabrielly Salvete a aj od Sally Hansen, tak tento už nepotrebujem, ale je fakt, že ti moc pristane a v lete sa takéto farby skvelo nosia ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od GS nebo SH bude určitě kvalitnější, jak se tenhle špatně lakoval, už ho asi jen tak lakovat nebudu. :))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...