úterý 25. června 2013

Essence 106 Free Hugs


Zdravím vás holky a přeju pěkné, i když deštivé úterý..

Dneska mám pro vás krémovou růžovou, za kterou by se ani Barbie nemusela stydět.. :D 
106-ka je středně tmavě růžová, která mě překvapila skvělým krytím, protože jsem čekala, jak budu muset dát aspoň tři vrstvy, ale bohatě stačily dvě a opravdu už v té první pěkně kryla. Dělá trochu lysinky, ale to jen v případě, že to přeháníte s množstvím tahů. Víte jak je baby blue? Tak tuhle bych popsala jako baby pink. :) Jediný z čeho jsem byla na nervy, bylo focení. Strašně špatně se tahle barva fotí a co jsem koukala na google obrázcích, tak asi nejsem jediná, komu se nedařila barva úplně zachytit a to si myslím, že jsem to zvládla ještě dobře. Ve skutečnosti je jen o trochu tmavší.












Jak je všem jistě známo, tak obsah lahvičky je 8 ml
a cena 39.90,-Kč

Příští příspěvek bude zřejmě s ultra krátkými nehty, protože záchrana ukazováčku se nepodařila, ale zachraňovala jsem něco přes týden, takže jsem na sebe pyšná.. :D
Hezký den. :)

18 komentářů:

  1. Jeden z mych 3 kousku z rady color&go. Barva je pekna, jen ta vydrz u me pokulhava.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho lakovala včera asi kolem šesté večer a dneska ho neporušený odlakovala, takže nemůžu říct, ale i tohle jsem považovala za úspěch po přečtení některých komentů, že už na druhý den se loupal po větších kusech. :))

      Vymazat
  2. Já si koupila 2 laky color&go a ten jeden (that's what i mint - číslo nevím) se mi odloupl celý hned druhý den. Ten druhý jsem ještě nezkoušela, ale doufám, že bude o dost lepší.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já mám asi štěstí, protože s těmi novými jsem zatím neměla problém, že by se hned druhý den odlupovaly. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bych chtěla taky :D. Doufám, že při koupi jiných od essence budu mít také takové štěstí :).

      Vymazat
    2. Nevím čím to... Top coat asi používáš, že ? :D

      Vymazat
  4. nádherná farba, presne moja baby ružová .-) aj ja ju tak volám. na fotkách mi pripomína 102 od GS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No normálně se mi tvůj komentář hodil sám do spamu. :D Souhlas, teď když o tom mluvíš, tak je fakt té 102-ce podobný celkem dost. :)

      Vymazat
    2. božinku, šak som nepoužila žiadne škaredé slovo :-D

      Vymazat
    3. :D Netuším proč se to stalo. :))

      Vymazat
  5. Já jsem dřív růžovou moc nemusela, ale teď jí mám vážně ráda a takhle barva je neskutečně krásná! :)
    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem dřív byla odpůrce růžové, nedokázala jsem si představit mít ji na sobě. :)) Teď to už občas možná i přeháním..:)

      Vymazat
  6. po nejakej takejto farbičke teraz pozerám:)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky mám teď po letech krátké a je to děs:o/
    Barva teda úžasná, je super, že i u tak levných značek se dají najít super odstíny..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už si na kratší zvykám a najednou mi ani tolik nevadí. :) Spíš si říkám, že se mi asi na fotce ty dlouhé nelíbí.. :D Hlavně ten zalepený nehet..fuj.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...