středa 8. května 2013

Maybelline New York ColoRama - 181


Na sluníčku vypadá tahle barva jako taková citronkově zelená, ale jinak mi připomíná limetku, tedy vnitřek limetky. :) Po nových ColoRama jsem už několikrát pokukovala, ale mám pocit, že tuhle 181-ku, jsem teď v neděli viděla v DM prvně. Měli tam ještě nějakou novou neonkovou řadu těchto laků a právě tenhle odstín byl mezi nimi v regálu, ale spíš omylem, řekla bych. Je to sice dost živá barvička, ale neonová ne-e a navíc ty neonové měly na víčku nápis Neon collection, či tak něco. Právě v tý kolekci mě zaujal celkem jeden zelený, ale nakonec to vyhrála tahle jemnější alternativa, protože žádný podobný lak nemám a těch zelených jsem poslední dobou kupovala docela dost.
Lakování probíhalo v pohodě, možná mi teda připadá, že si štěteček nabírá až moc barvy, protože jsem ho musela v jednom kuse otírat o hrdlo lahvičky. Kryje ve dvou vrstvách, ale myslim si, že tři by taky neškodily.. Obsahuje velmi jemný shimmer - bronzový s takovou světlounce zelenou.










Ve stínu




Obsah lahvičky je 7 ml
Doba spotřeby 24 měsíců
Cena 64.90,-Kč

Co na něj říkáte ? :)
Přeju pěkný volný den, já si ho užiju v práci :))

14 komentářů:

  1. ACid/DC od Catrice so shimmerom, tak na mňa pôsobí z fotiek :-)
    nech ti to v práci ubehne rýchlo, keď už tam musíš trčať :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsou skoro identický, jak koukám. :)Tak díkybohu mám to dnes za sebou, náročný den to byl. :)

      Vymazat
  2. Nie je to zrovna pre mňa najkrajšia farba :) Odtiene žltej a zelenej a pod. to ee :) Ale tak, keď sa niekomu páči tak prečo nie! :) Treba vyskúšať ... Andy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si všimla, že tyhle odstíny moc lidí asi v lásce nemá. :)

      Vymazat
  3. úžasná živá barvička!:) připomíná mi nějaké ovocné bonbóny!

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tomu se říká barviččka!!! Vážně moc pěkné a krásně oživí nějaký tmavší outfit.
    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ta je překrásná! Hrozně jí chci :D Ale v Rossmannu nebo Tescu jsem na ní nenarazila, asi to budu muset zkusit v dm :) Achjo teď mi nedá spát, vážně se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U Rossmanna jsem byla včera a taky jsem tam tenhle lak neviděla, zatím jenom v DM, tak snad ho tam objevíš, když tě tak uchvátil ! :)

      Vymazat
    2. Hrozně moc :)) Muž bude nadšen až ho tam zítra ráno odtáhnu pod záminkou, že musíme koupit nové zubní pasty (cože je fakt a ne nesmysl :).

      Vymazat
  6. Tahle barva musí zpříjemnit a rozveselit každý den !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že hodně zaujala. :) Je to taková veselá barva, to je pravda. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...