středa 17. dubna 2013

Gabriella Salvete STARS Enamel 01 Lila



Ahoj holky :)

Hlásím, že tito noví krasavci už našli u mě nový domov a dnes vám s velkou radostí představím jednoho z nich a to odstín 01 Lila. Naprosto mě dostal do kolen, já ani nevím, jak bych vyjádřila, jak strašně se mi tahle sytá růžová zalíbila...:) Ale zamilovala jsem si ji fakt hodně a kdybych si mohla vybrat jen jeden z těch čtyř, tak to vyhraje rozhodně tenhle odstín. Naprostá nádhera pohledět. Neskutečné množství třpyteček a sem tam si plavou stříbrné kousky. No a páni, jak skvěle se lakoval ! Naprosto sám a navíc krásně kryje už v první vrstvě. Ve dvou je tedy stejně hezčí, takový intenzivnější. Schnutí na jedničku, už do deseti minut jsem po nanesení dvou vrstev, mohla normálně fungovat. A ten hrubý efekt...taky jste si musely pořád sahat na nehty ? :D Mě to naprosto fascinovalo a všechny v okolí jsem nutila, že si musí sáhnout! :D Takže ten efekt mě oslovil hodně a  líbí se mi tak jak je, určitě už bych na něj žádný top coat nedávala, protože tím by ztratil na té jedinečnosti a rázem by z něj byl jen další třpytkatý růžový.. Trochu jsem se hrozila odlakování, ale můžu říct, že to nakonec probíhalo fakt dobře. Jistě, budete chvíli žmoulat tamponkem po nehtu, o něco dýl, než u klasických laků, ale fakt je během chvilky dole. Spíš jsem pak byla samá třpytka, ale to se smylo a dobrý. :)
A teď fotky, fotečky ! :)
Ach, já bych brečela, že se mi nehet zlomí zrovna když chci lakovat tyhle krasavce !!!!!













Obsah lahvičky je 11 ml
Doba spotřeby 24 měsíců
Běžná cena 89.90,- ( u Rossmanna jsem všechny pořídila v akci 69.90,-/ks )

Co na něj říkáte ? Pořídily jste si nějaký, nebo rovnou všechny anebo šla tahle mánie mimo vás ? :)
Zítra se můžete těšit na další :)
Hezký den ! :)







15 komentářů:

  1. Ja mam uz fialovy, co som dostala od GS, ale urcite chcem este sedy, uvidime ale ako to dopadne ked zbadam vsetky v drogerke :D Lebo tento sa mi zacina tiez pacit a nechcem trhat partu, tak mozno zoberem aj oranzovy :D Minuly tyzden ich totiz u nas este nemali...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně bych neváhala a brala všechny :D Obzvlášť, když už pak nebudou. Mě oslovily všechny odstíny, ale zatím teda jednoznačně vede tenhle. Ten fialový mám právě na rukou, luxusní je ! :)

      Vymazat
  2. ty třpytky jsou úžasné! :) taky se někdy zaseknu při odlakovávání laků s hrubší texturou, ale za tu krásu to stojí ;)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a to šel tenhle dolů pěkně. :) S jinými jsem si teda užila, když byly samá třpytka.:)

      Vymazat
  3. Já se chystám asi na ten Intense Coral :) Pokud na mě ještě zbyl :) Když jsem měla nalakovaný ten OPI Stay the Night, tak jsem si na ten lak taky pořád sahala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řekla bych, že ten co chceš, bude asi nejžádanější. :) Když jsem byla u Rossmanna, tak už vystavený ani nebyl, měli ho zašoupnutý v zamčeném šupleti asi poslední dva.
      Že jo, je to nezvyk mít něco takhle hrubýho..:D

      Vymazat
  4. Jo jo, tahle kolekce je boží! Mám tedy zatím jen jeden lak - Princess, ale asi si pořádím další, protože předčil moje očekávání :) A čekala jsem, že půjde odlakovat špatně, ale nakonec to jde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten Princess je nádherný, zrovna ten jediný mi chybí. :D Tenhle týden se po něm ještě porozhlídnu a snad na něj narazím.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...