sobota 16. března 2013

Červeno černé líčení & postup


Dobré ráno kočky :)
Takže dnes si dáme další líčení a i s fotopostupem. :)




Vždycky začínám s bází od Essence a abych si pojistila, že stíny budou opravdu držet, použiju ještě na celé víčko nějaký neutrální stín a až na ten postupně nanáším ostatní barevné stíny.





Vybrala jsem si dva odstíny červené. Jeden matný a druhý s trochou třpytek. Ten matný jsem nanesla jako první a pak ho smíchala s tím druhým. Nanášela jsem je do tvaru "V" a rozblendila.






Černý stín opět do "V" a rozetřít do ztracena. Šlo to celkem špatně. Stín se jakoby vpil a nechtěl se pořádně nechat rozetřít, takže není to úplně podle původních představ, ale dá se to.






Linku si vždy předkreslím černým stínem pomocí skoseného štětečku a následně obkreslím fixem od S-he.






Linka hotová a spodní vnitřní taky. Ještě jsem černým stínem udělala linku těsně pod řasy a rozmazala.






Když už je všechno hotové, tak skoro vždy používám rozjasňující tužku od Alverde po obočí a do koutku očí. Výsledný efekt pak vypadá lépe.





Řasenku a líčení je hotovo. :)





Stíny jsem použila z paletky Sephora.

Řasenka Maybelline The Rocket Volum' Express o které jste četly zde.

Tak dnes vše a snad se vám líčení líbilo. :)

Krásný den přeji ! :)

12 komentářů:

  1. Tak to určitě vyzkouším ! Krásné !!!!! :)
    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Alenko ! Moc mě potěšilo, že se ti to tak líbí.:) Pokud to budeš zkoušet, tak klidně pošli fotku, ráda se podívám.:)

      Vymazat
  2. Taky se mi to moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá vážně moc hezky a díky tvému postupu i docela snadno =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, opravdu to není nic složitého. :) A děkuju ti. :)

      Vymazat
  4. Nádherné líčení, jsi holt holka šikovná! :) To musím rozhodně vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  5. naozaj krasne paci sa mi ako to ta ceruzka pekne dotiahla!

    Inak ak sa o seba rada staras mozno ta potesi sprava o tom, ze Philips prisiel na trh s revolucnou novinkou v odstranovani chlpkov. Uz nikdy nemusis mat porezane nohy pretoze Lumea Precision Plus odstrani chlpky na zaklade sveta a uz sa nikdy neobnovia!
    Recenzia u mna tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/philips-lumea-precision-plus.h

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti!:)
      Na recenzi se určitě ráda podívám.:)

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Vážně myslíš ?? Já na něj skoro pořád nadávám, ale teď jsem si ho začala upravovat trošku jinak a zdá se mi lepší. Samozřejmě ti moc moc děkuju. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...