čtvrtek 24. ledna 2013

Essence Nail art Peel Off base coat



Nevím jestli jste už o této vychytávce slyšely nebo ne, každopádně jsem se rozhodla to vyzkoušet, protože mi to připadalo jako dobrý nápad a jinde jsem o tomto nečetla.



Takže o co jde :

Slouží k odstranění laku a v podstatě bych ho nazvala jako takové "suché odlakování", kdy lak jenom sloupnete a je to.Zní to jednoduše, že.Ale zase taková sláva to není.



Jak to funguje :

Nalakujete jednu vrstvu (já jsem dala jednu silnější), a čekáte 10 minut než lak zaschne.Je bílý a během těch 10-ti minut jak schne se postupně ztrácí a stává se čirý.Vytvoří jakousi hmotu, která je na omak pořád jakoby gumová a na to si nalakujete vámi zvolenou barvičku.Když už vás lak nudí, tak ho jednoduše odloupnete a je to.Tady se dostáváme k menšímu zádrhelu, protože jsem si představovala, že si vrstvu lehce načnu a ona se pak krásně sloupne.Omyl.Spíše to probíhalo tak, že kousek šel a potom se lak víceméně jenom drolil a  z toho jednoduchého kroku se stalo seškrabávání laku z nehtu, což si nemyslím, že by bylo pro nehty dobré.

Fotodokumentace :



Na pěti fotkách můžete vidět, jak je lak nejprve bílý a postupně se ztrácí až je zcela čirý.
Na největší fotce moment odlupování.Prosím omluvte neestetičnost, vím že to nevypadá moc vábně, ale chtěla jsem, abyste to pěkně všechno viděly..:)

Takže mé dojmy.Určitě se nechystám používat ho běžně.Podle mého se hodí nalakovat ho pokud se chystáte na nějaký čistě glitrový lak, když se chcete následně vyhnout nekonečnému odlakovávání anebo alobalové metodě.Jenomže glitrový lak jde většinou pěkně sloupnout už sám o sobě a je tudíž celkem zbytečné pořizovat si speciálně kvůli němu tuto věcičku.Takže podle mě celkem zbytečnost tento produkt, ale když už ho mám, tak pod ty glitrové anebo třpytečkové laky ho používat budu..

Obsah 10ml, stojí 59.90,-Kč

Nemám ráda, když musím o nějakém výrobku mluvit negativně, ale takhle to bohužel je.

A co vy, máte s ním nějaké zkušenosti (a třeba lepší než já?) , nebo jste tento výrobek zaregistrovaly, ale šel mimo vás?

Mějte fajn den.:)

18 komentářů:

  1. Slyšela jsem o tomto laku, ale už tehdy mě ničím nezaujal.. a teď se mi to jenom potvrdilo, fakt je to zbytečnost.. to si radši stokrát radši odlakuju nehty, než abych se donekonečna po kouscích slupovala:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak jak říkáš.:) Když si člověk pomůže zuby, tak to jde lépe, ale tak kde jsme..To ani nemluvím o tom, jak je to k nehtům nešetrné.

      Vymazat
  2. Velmi zajímavé :)
    O takovém laku jsem ještě neslyšela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myšlenka je zajímavá, bohužel nefunguje úplně tak, jak je prezentována..:/

      Vymazat
  3. to si myslím, že je taková zbytečnost :) a ještě k tomu to nefunguje tak jak má :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to opravdu zbytečnost.Teď už to aspoň vím.Já si musím všechno vyzkoušet na vlastní kůži/nehty..:)

      Vymazat
  4. O tom jsem nikdy neslyšela, každopádně, budu pořád dávat přednost odlakovačům :)

    OdpovědětVymazat
  5. toto sem teda ještě nezaregistrovala a vidím, že sem o nic nepřišla :) starý dobrý odlakovač :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu dobré jenom tak pod ty glitrové laky, kdy si aspoň kousek odloupneš a nemusíš se tolik mordovat s odlakováním, ale to fakt jen když už ten lak máš.Jinak zbytečnost a za těch 60kč se dá pořídit něco jiného, co udělá radost..:)

      Vymazat
  6. Tak jestli je s tím nakováhle práce, tak je docela zbytečné ho kupovat a je lepší si lakovat nehty přirozeným stylem. :) díky za recenzi. Alespoň si nekoupím něco zbytečně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě, lepší si o tom nejdřív přečíst.:)

      Vymazat
  7. Myslím, že to máš moc dobře ofocené a jde z toho hezky vidět, jak to funguje, ovšem, já si vystačím pouze s odlakovačem a určitě to pro mě bude rychlejší :D

    OdpovědětVymazat
  8. ja som nad ním dlho rozmýšlala, ale potom som si povedala, že je to sprostosť :)
    Inak ak mas rada Ziaju mrkni sem:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/mnam-mnam-ziaja.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem okolo toho laku dlouho chodila a přemýšlela, ale i tak toho nelituju.:)

      Vymazat
  9. tento výrobek šel mimo mě. jak tak čtu, je s tím větší práce, než když použiju starý dobrý odlakovač, u kterého tedy zůstanu :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...